Poszukujesz odpowiedzi na pytania dotyczące aplikacji do nauki języków od Tweeba? Sprawdź te najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi na nie.
Jak zainstalować lektora? (dane głosowe)
Android: Najlepiej zobaczyć filmik:
Dane głosowe znajdziesz w Ustawieniach -> Mowa. W zależności od systemu i modelu urządzenia mobilnego, pozycje menu mogą się różnić.
Nie pamiętam hasła do Moich lekcji
Po prostu przypomnij sobie hasło na na nauka.uczsiejezyka.pl/lost_password
Nie działa mi wymowa
Zacznij od najprostszej sprawy – naciśnij ikonkę wymowy (głośnik) i równocześnie podgłaśniaj dźwięk. Upewnij się, że poziom dźwięku dla multimediów nie jest wyciszony.
Jeśli nadal nie słyszysz lektora, sprawdź, czy dane głosowe są zainstalowane.
Jeśli dla danego języka dane głosowe są zainstalowane, spróbuj doinstalować pozostałe – czasem taka czynność rozwiązuje problem.
Jeżeli problem nadal występuje, napisz do nas na info@tweeba.pl – podaj model smartfona lub tableta, wersję systemu operacyjnego oraz treść ewentualnych komunikatów. Przydatne mogą być też zrzuty ekranu (screenshoty).
Nie przychodzi Słówko dnia
Źródło problemu ma miejsce w związku z ograniczaniem przez smartfon liczby aplikacji działających “w tle”. Problem może rozwiązać zmiana ustawień:
Ustawienia -> Bateria i wydajność -> Zarządzaj użyciem baterii przez aplikację -> wybierz aplikację -> Angielski (bądź dowolna inna) -> następnie zaznaczyć Bez ograniczeń
Nazwy pozycji w smartfonie / tablecie mogą się różnić, ale powinny być podobne do powyższych.
Uruchom aplikację jeszcze raz i sprawdź, czy opcje wyświetlania Słówka dnia są aktywne. Od teraz Słówko dnia powinno przychodzić normalnie.
Na jakie platformy / markety dostępne są aplikacje Ucz Się Języka?
Sukcesywnie udostępniamy aplikacje na wszystkie platformy mobilne – Android, Windows Phone oraz iOS (iPhone, iPad). Portal internetowy dostępny jest również dla wszystkich posiadaczy komputerów i laptopów.
Jakich języków można uczyć się z uczsiejezyka.pl?
Sprawdź listę języków w tym dziale: http://www.uczsiejezyka.pl/aplikacje-mobilne-jezyki/
Program zawiesza się
Napisz do nas na info@tweeba.pl – podaj model smartfona lub tableta, wersję systemu operacyjnego oraz treść ewentualnych komunikatów. Przydatne mogą być też zrzuty ekranu (screenshoty).
Wymowa jest zapisana inaczej niż w książkach
Zgadza się. Staramy się zapisać ją maksymalnie prosto, abyście mogli zacząć mówić od razu. Dokładną wymowę zazwyczaj wypowiada lektor.
Ups, coś się nacisnęło nie tak…
Spróbuj wejść w ustawienia smartfona/tableta oraz aplikacji. Jest szansa, że znajdziesz tam możliwość przywrócenia do stanu poprzedniego. I nie rozrabiaj więcej! ;)
Chcę zgłosić pomysł
Świetnie! Zawsze z chęcią słuchamy Waszych pomysłów i propozycji – najlepiej napisz na info@tweeba.pl
Chcę pomóc w rozwoju aplikacji / Czy mogę do Was dołączyć?
Jesteśmy otwarci na współpracę z uczniami, studentami i nauczycielami języków obcych. Napisz, co chcesz u nas robić i jak możesz rozwijać się dzięki współpracy z nami – info@tweeba.pl
Brakuje języka
Czujesz się na siłach razem z nami tworzyć taką aplikację? Odezwij się na info@tweeba.pl
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz na info@tweeba.pl